×

Ishonch telefoni:

(+998 71) 233-28-28


Kotibiyat

(+998 71) 239-14-27

Faks: +(998 71) 239-15-17


Elektron-pochta: info@tiv.uz


Konsullik boshqarmasi

(+998 71) 233-73-40, 236-27-07 (viza masalalari)

(+998 71) 232-17-30, 233-36-03 (fuqarolik, legalizatsiya va huquqiy yordam masalalari)

(+998 71) 236-37-54 (pasport bo‘limi)

(+998 71) 233-35-58 (konsullik muassasalalari bilan ishlash)


Elektron pochta: consul@mfa.uz


Kontaktlar

Konsullik xizmati
O‘zbekistonga kirish vizasi – E-visa
13:46:29 (GMT +5), shanba, 24 - iyun 2017
Ovoz berishni yoqish Saytning mobil versiyasi Ko'zi ojizlar uchun

O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi

O‘zbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi
Tashqi ishlar vazirining virtual qabulxonasi O‘zbekiston Respublikasi vizasi Xorijga chiqayotgan O‘zbekiston Respublikasi fuqarolari uchun eslatma va takliflar O‘zbekistonning xorijdagi konsullik muassasalari

Dolzarb masalalar


Tashqi ishlar vazirining virtual qabulxonasi

Hurmatli foydalanuvchi!

Sizning yuborayotgan murojaatingiz rasmiy maqomga ega ekanligini eslatib qo’ymoqchimiz.

Shu sababli, Sizdan quyidagilarni unutmasligingizni so’yarmiz:

1. Jismoniy shaxs sifatida murojaat yo’llasangiz familiyangiz (ismingiz, otangizning ismi), yashash joyingiz to’g’risidagi ma’lumotlar ko’rsatilgan va murojaatingiz mohiyati bayon etilgan bo’lishi shart. Yuridik shaxs sifatida murojaat yo’llasangiz yuridik shaxsning to’liq nomi, uning joylashgan joyi (pochta manzili) to’g’risidagi ma’lumotlar ko’rsatilgan va murojaatning mohiyati bayon etilishi talab etiladi.

2. Amaldagi qonunchilikka muvofiq tuhmat, haqorat so’zlar ishlatilgan va yolg’on xabar beruvchi murojaatlarni taqdim etish mumkin emas.

3. Shuningdek, quyidagi holatlarda murojaatlaringiz rad etilishi mumkinligini eslatib o’tmoqchimiz:

  • odobsizlik mazmunidagi murojaatlar (uyatsiz yoxud haqoratli iboralar, tahdidlar, mantiq va ma’nosi bo’lmagan takliflar va shunga o’xshash murojaatlar);
  • murojaat matnida tushunarsiz qisqartirishlar yoki reklama materiallari mavjud bo’lgan, tarkibida aniq arizalar, shikoyatlar yoki takliflar bo’lmagan murojatlar;

4. Shuningdek foydalanuvchining bir necha bor bitta masala bo’yicha javob berilgan murojaatini qayta yuborilganda, agar unda yangi vajlar yoki holatlar keltirilmagan bo’lsa ko’rib chiqilmaydi.

5. Elektron murojaatni yuborishdan oldin formani aniq va to’g’ri to’ldirish lozim.

6. Javob xati murojaatingizda ko’rsatilgan pochta manziliga yoki elektron pochta manziliga yuboriladi.

Majburiy parametrlar qizil rangda belgilangan.
Ismi Sharifi
Manzil
Telefon*
E-mail
Murojaat turi
Murojaat matni
Rasmdan kerakli simvollarni kiriting

* Murojaat ro‘yxatga olinganligi SMS tarzida O‘zbekiston mobil operatorlari abonentlariga xabar beriladi